Grupa pojektowa

Hej, hej! To my, uczniowie z Publicznego Gimnazjum w Pasymiu: od lewej Marta Filipowicz, Karolina Sadowska, Dominika Olkowska, Paweł Turowski, Emilia Pych. Jesteśmy uczniami klasy 2d. Po feriach przystąpiliśmy do realizacji projektu edukacyjnego pod kierunkiem pani Anny Dębek, nauczycielki języka polskiego. Temat naszego projektu brzmi: "Jakich artystów "wychowała" ziemia pasymska?" A teraz my pojedynczo, czyli każdy o sobie...

Hej! Jestem Emila, ale znajomi mówią na mnie krótko - Ema. Szóstego września skończę 15 lat. Lubię tańczyć, interesuję się też muzyką. Zostałam szefem tego projektu, a wybrałam go dlatego, ponieważ chodzi w nim o zbieranie informacji, dociekanie prawdy i poszukiwania.

Cześć! Jestem Karolina i mam 14 lat i mieszkam w Pasymiu. W wolnych chwilach gram na pianinie. Wybrałam ten projekt, ponieważ wydał mi się najciekawszy. Bardzo chciałabym poznać jakiegoś artystę z Pasymia, jeśli nie osobiście, to przynajmniej jego twórczość.

Cześć, jestem Paweł. Lubię konie i literaturę. Wybrałem ten projekt, bo jest bardzo ciekawy.

Jestem Marta i mam 15 lat. Lubię słuchać muzyki. Wybrałam ten projekt, bo wydał mi się najciekawszy.

Cześć! Mam na imię Dominika. Wybrałam ten projekt, bo wydaje mi się bardzo praktyczny. Dzięki niemu wypromujemy poetę z naszej gminy.

Projekt, który realizujemy wymagał rozmów z mieszkańcami Pasymia, z których wynikło, że w Pasymiu żył i tworzył pan Tadeusz Bala. Taksówkarz, ale i poeta, i malarz. Ten trop okazał się tak ciekawy, że postanowiliśmy to zbadać. Nasze kroki skierowaliśmy do Miejskiej Biblioteki w Pasymiu, ponieważ biblioteki są skarbnicą informacji. Tam poznaliśmy pana Dominika Szkodę, kierownika Miejskiej Biblioteki w Pasymiu. Pan Dominik zaproponował nam współpracę i tak to właśnie znaleźliśmy się wszyscy w "Taksówce pełnej poezji".

Hej! Hej! Śledźcie naszą stronę. Zapewniamy Was, że zamieścimy o panu Tadeuszu Bali bardzo ciekawe informacje...

 

 

 

projekt i wykonanie strony: Dominik Szkoda - Miejska Biblioteka Publiczna w Pasymiu ©2010-2011